Kněževes - HISTORICKÝ Ples

27.02.2012 10:11
Tohle byl docela zajímavý den a ještě zajímavější večer.
 
   Ráno začínalo v celku dobře. Snídaně pak domácí práce a malá příprava na zbytek dne.
V plánu bylo mnoho věcí, ale tento den nám asi štěstí nepřálo. 
Odpoledne jako naschvál rup bojler pod dřezem a byla z toho potopa kuchyně.
No celý zbytek dne jsem strávil opravou a aspoň zprovoznění studené vody do kuchyně.
Čas letěl jako blázen a při pohledu na hodiny jsem trnul zděšením, jak to budeme stíhat, 
když už v šest hodin jsem dávno chtěl být v Kněževsi a připravovat osvětlení.
 
   A to jsme touhle dobou ještě byli doma.
 
   Vyrazili jsme asi za deset sedm večer a můžu říct, že chudák auto to nemělo lehké.
Z mého T4 Busáka se stala T4 stíhačka. Za necelých 25minut jsme byli na místě.
   
   Díky tomu, že jsem ještě během cesty stihl telefonát s Čendou, tak mi popsal,
kudy kam a povedlo se. Trefil jsem hned na poprvé:)
Pak to nabralo na ještě větší rychlosti. Rychle nanosit aparát na pódium a ještě rychleji 
sestavit a zapojit. A mohlo se svítit…. Toš i s tímto zpožděním jsme měly do 20:00 HOTOVO:)
Historický bál byl senzační. Nádherné kostýmy a ještě lepší atmosféra.
Jeden z hlavních pořadatelů dokonce i v průběhu programu pochválil
jak to pěkně a barevně svítí za tou kapelou...což pro mě bylo moc velké potěšení, že se to líbí.
Publikum se tak náramně bavilo, že místo plánovaného konce ve dvě ráno se nastavovalo,
a to rovnou o celou hodinu.
 
Však ve skutečnosti to bylo o něco více než o hodinu…