Touchovice - DĚTSKÝ DEN 2012

02.06.2012 11:53
Dětský den v Touchovicích se letos velmi povedl.
Přálo nám i příznivé počasí, které bylo tak akorád pro pořádnou zábavu a skotačení s dětmi.
Letos se povedl i bohatý program. 
Jednak přišli modeláři, kteří nejdříve vyjely na hřiště s motorovými modeli aut. 
Byla to velice rychlá a malá auta, která určitě zaujala mnoho dětí stojících kolem.
Kdo byl odvážný dostal do ruky vysílačku a mohl si taktéž zajezdit.
   Když došlo palivo tak na trávník vyrazili koně. 
Na těch se děti mohli svést a přitom koukat jak jim nad hlavou lítají letadýlka,
které si taktéž pro ně přinesli modeláři.
Po celou tuto dobu probíhly soutěže po celém place místního cvičiště.
Počínaje od běhu na čas ve dvou skupinách a to menší do deseti let a pak ti starší.
Další soutěže jako hokej, zdobení perníčků, hot na koš a hot mincí.
   Závěrečné soutěže však vzbudily velký zájem. 
A to tancovačka s balonkem a halvně židličkovaná, kterou mají místní děti velice rádi.
Během celého dne mi kvedlala huba na celé hřiště víc než dost,
ale u této židličkované jsem si i dosti naběhal. Musel jsem děti odtrhnout od úzkéo kruhu
kolem židlí tak jsem se zapojil na začátek této mašinky.
Projely jsme snad celé hřiště a v závěru se strhl boj o poslední židličku...
To už jsem s ní utíkal v ruce a prchal před dětmi jako by snad šli po mě a né té židličce.
Po té si děti mohli opéct buřty a dětský program zakončila noční stezka odvahy. 
   Pak se místní spolek starších ujal zábavy.
Začlo to nevinou koštětovanou a končilo pařením až do ranních hodin.

 

Krásný to Dětský den...